Kısa Notlar

İlan dosyası için tıklayın

 

 

 

 

Kimlik
Memuriyet kimliğinin kaybedilmesi veya çalınması durumunda yeni kimlik düzenlenebilmesi için ne yapılması gerekir?
Memuriyet kimliğini kaybeden ya da çaldıran personel bu olayın vuku bulduğu yeri ve tarihi belirten bir dilekçeyle ve Maliye Bakanlığı Personeli Kimlik İsteme Formuna nüfus cüzdanının tasdikli bir örneğini ekleyerek yeniden kimlik talebinde bulunabilecek, kaçıncı defa kimlik istediğini de formda ayrıca belirtecektir. Ayrıca kaybedilen veya çaldırılan kimlik için gazete ilanı ve karakol başvurusuna gerek bulunmamaktadır.

 

Unvanı veya birimi değişen personel memuriyet kimliğini değiştirmesi için ne yapmalıdır?
Unvanı veya birimi değişen personel, yeni unvanına veya birimine başlamasına müteakip eski kimliğini ve nüfus cüzdanının tasdikli bir örneğini eklemek suretiyle Maliye Bakanlığı Personeli Kimlik İstem Formuyla yeniden kimlik talebinde bulunabilecektir.